Gezocht

gezocht vrijwilligers

Onze afdeling kan best hulp gebruiken. Heb je interesse, een vraag of een idee, dan kun je ons dat laten weten. Wij zijn een non-profit organisatie.

BESTUURSLEDEN voor de landelijke KNNV en de afdeling Regio Doetinchem
REDACTIELID voor De Composiet om het afdelingsblad voor onze afdeling te vertegenwoordigen
WEBSITEBEHEERDER voor het onderhoud van onze webpagina
STAND- EN PROMOTIE HULP voor het ontwikkelen, opzetten en verspreiden van promotiemateriaal en of het opbouwen, inrichten en afbreken van de stand
COORDINATOR voor een bestaande werkgroep of voor een zelf op te richten groep (bijv. tuingroep)
EXCURSIELEIDER voor het meenemen van mensen in het natuurterrein De Zumpe of naar eigen voorkeur
CURSUSLEIDER  voor het geven van een cursus tegen een kleine vergoeding
VRIJWILLIGERS voor het beheer van onze Zumpe

Wij zijn allemaal vrijwilligers bij de afdeling. Soms kunnen onkosten en reiskosten worden vergoed. Heb je een vraag of een ander idee om ons te helpen, neem dan contact op met de afdeling.