Week van de Biodiversiteit 2024 (voorheen Veldbiologie) : 18 t/m 27 mei 2024

Week van de Biodiversiteit (voorheen Veldbiologie) van de KNNV is in heel Nederland. Kijk voor activiteiten op de landelijke site: “Week van de biodiversiteit”

18 mei Wereld plantendag en geven we aandacht aan de Nederlandse wilde flora

20 mei 2024 is de Wereld bijendag en geven we aandacht aan de Nederlandse wilde bijensoorten

22 mei Dag van de biodiversiteit

27 mei 2024 is de Internationale dag van de Otter en helpen we de Zoogdierenvereniging

Activiteiten KNNV Doetinchem o.a.: 18 mei 2024,14:00-15:00 Wilde planten excursie bij treinstation Doetinchem. Opgeven verplicht bij de voorzitter@doetinchem.knnv.nl

Heb je interesse om je aan te sluiten bij een vereniging met leerzame doelen in de natuur of wil je ons steunen? Kom dan met ons kennismaken en wij vertellen wat we te bieden hebben voor beleving, studie en bescherming van de natuur!